"Uten tvil – Norges morsomste"

Se og Hør

Ein konferansier ska binda
samen et program,

og presentera det så ska skje, - helst på ein underholdande måde. Konferansieren kan, om ønskeligt, ha egne underholdningsinnslag.

Konferansierjobbane mine kan delas inn i tri kategoriar;

Seminarer og kurs

De fleste seminarer og kurs har ein mødeledar, ein person som kort presentere programmet og foredragsholderane. I den seinare tid har någen bedriftar og organisasjonar oppdagd fordelane med ein profesjonelle mødeledar, ein så komme udanifra. Og gjerna ein humorist, for å spre litt latter og glede, og for å sprita opp den stemningen som fagligt vanskelige (og gjerna tørre) foredrag forårsage. For å vekka publikum igjen.

Dessuden kan denne mødeledaren ha ein udvida oppgave, og nærmast opptre som ein konferansier.

Jobben kan då bestå i å presentera opplegg og foredragsholdare, men i tillegg hørra på foredragå, notera, og, på slutten av dagen, eller mellom foredragå, ha ei humoristiske oppsummering, med fagligt innhold og et slags resymé av det så har skjedd. Tebagemeldingar fortelle at dette kan føra te et større engasjement hos deltagerane (at de fylge bedre med), og ein større forståelse av det så har blitt formidla. Av og te lage eg ein skriftlige rapport som deltagerane får øvelevert på plassen, eller ittesendt på meil.

Eg tror eg e ganske flinke te å formidla vanskelige ting på ein forståelige måde. I tillegg te at eg kan setta ting på spissen, se sagene fra ein aen synsvinkel, eller snu tingen på håvet for å se ka så då skjer…

Disse jobbane e vanligvis ein heile dag (fra morning te kveld), og av og te to dagar. Kan kombineras med et kjapt underholdningsinnslag om kvelden.

Det e skremmande kor mange foredragsholdare som e fagligt sterke, men formidlingsmessigt svage. Du hørre det e ein ekspert så snakke, du vett at dette e viktigt stoff, - men du dette av lasset, og vesentlige deler av innholdet går deg hus forbi. Her e det eg kan komma inn. Få deltagerane på banen igjen, få de te å forstå ka me holde på med, få de motiverte te nesta foredrag. Få de te å forstå at dette e kjekt og nyttigt.

KLIKK HER FOR Å LESA RESTEN!

Har du hørt
om då eg selde usynlige tråd, eller om då eg sko hoppa ner i et badekar fra 31,8 meters høyde?

Mer om dette og andre historiar finne du her!

"O'jul med din vrede" og 10 andre video-snuttar – klikk her!

Linkar te kåserier og andre verbale eksempler ligge på samma siå.

Show, kabaret, kor/korpskonsertar.

Publikum har komt for å få underholdning. Inngangspengar, eller ein bedrift/organisasjon så spandere gildet på de ansatte, medlemmane og/eller kundar, eller ein festforstilling i forbindelse med seminar, kurs, årsmøde, generalforsamling, jubileum.

Det viktigaste e ofta å laga ein gode rekkefølge; at programmet bler variert, at ingen innslag ødelegge for andre, at der e stigning i programmet og at avslutningen e skikkelige og passande. At de forskjellige artistane/aktørane bler presenterte på ein seriøst skikkelige måde så de e komfortable med. At konferansieren ikkje hysterisk prøve å stjela heila showet sjøl, men at han/hu gjer de andre rom og anledning te å briljera. At showet glir og flyde uden pausar. At konferansieren har forberedt seg på å takla uforudsette ting; viss lyden forsvinne, viss lyset går, viss ein artist holde på for lenge/for kort, viss ein artist ikkje dukke opp/e indisponerte.

Konferansieren ska sørga for at publikum føle det va sånn det sko ver, at alt gjekk itte planen, at dette va ein kjappe, flotte og alle tiders forestilling.

Middag

Konferansieren ska sørga for at middagen og underholdningå glir smertefritt og smagfullt. Eg ska ha kontakt med hovmester/kjykken, vida ka så ska serveras av mad og drikka, eventuelt presentera menyen for gjestene, avtala ka tid de forskjellige rettane ska serveras, og, ikkje minst, avpassa talar, sangar, underholdning te serveringstidspunktå (sørga for at middagen e varme når han bler serverte, og at desserten ikkje har smelta). Restauranten ønske vanligvis å servera forett og hovedrett uden avbrydelsar (talar, sangar eller aent), og eg må få festkomitten te å forstå korfor dette e viktigt. Talane må komma i rektige rekkefølge, og ingen talar ska ver for lange. Sykt mange middagar har blitt ødelagde av ein idiot så sko snakka i 5 minutt, men som snakke i 25. Ein tale på 5 minutt e 2 siders maskinskrevet manus (dobbel linjeavstand), og det e, omtrent alltid, merr enn nok. Få talar e for korte, de fleste e altfor lange. Ein lange tale kan ødelegga ein heile middag. Det e min oppgave (på et formøde) å få bedriften/organisasjonen te å forstå dette, og, ikkje minst, henretta seg itte det. Eg kan, om ønskeligt, hjelpa te med å udforma talane, og eg kan, om ønskeligt, ha egne (korte) underholdningsinnslag. Eg ska sørga for at elektrikar Gabrielsen, som ska holda ein tale på 5 minutt, ikkje fortelle grove vitsar i 45 minutt.

Eg ska ver godt forberedt; kem eg jobbe for, ka de holde på med, korfor de holde på med dette, kor lenge de har holdt på med dette, og kordan det går reint økonomisk. På forhånd ska eg sjekka om der e interne ting der ikkje bør snakkes om, om der e personar der bør taes spesielt hensyn te.

Konferansieren ska ver den så 1) skille slåsskampar, 2) tilkalle politi, sygehus og brann, om nødvendigt, og 3) som e sist ude av lokalet i tilfelle brann. Akkurat disse punktene bler det sjelden aktuelt å iverksetta, sjøl om eg ved ein anledning har opplevd punkt 1) og 2) (et julabord så starta med at direktøren leste opp navnene på de så va oppsagt fra nyttår av…).

Konferansieren ska ha kontrollen, sørga for at alt går itte planen, og gje arrangementet den stil, eleganse og humor som det fortjene.

HVIS DU VIL LUKKA DEN LANGE TEKSTEN KLIKKE DU HER!

Stig hadde vore borte frå skolen i 3 dagar, og leverte melding til læraren:
"Stig var heime onsdag og torsdag. Han hadde tyfus, hjerneristing, brote begge beina og tannverki ryggen. Han er betre nå, men du må vera snill med han.
Vennleg helsing frå far min."

Per Inge Torkselsen
Møllegaten 73,
4008 Stavanger
Mobil: 976 75 000
peringe@peringe.no

Hvis du vurdere å hyra meg inn te ein jobb, så e det veldigt fint om du bruge kontaktskjemaet.